0 € : 0.00
#
Autonosat mallivalikoima
tai

Varaosahaku

Rekisterinumerolla

Mallivalikoima OPEL varaosat

169 OPEL-mallia on valittavissa, täydennä tietojasi löytääksesi sopivat osat

OPEL ASTRA auton varaosat
ASTRA
OPEL VECTRA auton varaosat
VECTRA
OPEL CORSA auton varaosat
CORSA
OPEL ZAFIRA auton varaosat
ZAFIRA
OPEL OMEGA auton varaosat
OMEGA
OPEL MERIVA auton varaosat
MERIVA
alkuperäisiä OPEL SIGNUM varaosaluettelo
SIGNUM
alkuperäisiä OPEL KADETT varaosaluettelo
KADETT
alkuperäisiä OPEL TIGRA varaosaluettelo
TIGRA
alkuperäisiä OPEL AGILA varaosaluettelo
AGILA
alkuperäisiä OPEL COMBO varaosaluettelo
COMBO
alkuperäisiä OPEL FRONTERA varaosaluettelo
FRONTERA
OPEL CALIBRA A autovaraosat
CALIBRA A
OPEL VIVARO autovaraosat
VIVARO
OPEL ANTARA autovaraosat
ANTARA
OPEL SINTRA autovaraosat
SINTRA
OPEL ADMIRAL autovaraosat
ADMIRAL
OPEL ASCONA autovaraosat
ASCONA
OPEL REKORD
REKORD
OPEL MOVANO
MOVANO
OPEL GT
GT
OPEL MANTA
MANTA
OPEL SENATOR
SENATOR
OPEL COMMODORE
COMMODORE
OPEL CAMPO mallit
CAMPO
OPEL DIPLOMAT mallit
DIPLOMAT
OPEL MONZA mallit
MONZA
OPEL SPEEDSTER mallit
SPEEDSTER
OPEL MONTEREY mallit
MONTEREY
OPEL ARENA mallit
ARENA
OPEL OLYMPIA mallit
OLYMPIA
OPEL KAPITÄN mallit
KAPITÄN
OPEL INSIGNIA mallit
INSIGNIA
OPEL MOKKA mallit
MOKKA
OPEL ADAM mallit
ADAM
OPEL CASCADA mallit
CASCADA
Näytä kaikki

Varaosien varten OPEL parhaaseen hintaan

Top OPEL mallisarjat

Ajoneuvon valinta valmistusvuoden mukaan

Sopivat OPEL autovaraosat tulevat näkyviin, kun määrität autosi valmistusvuoden ja valitset autonosat
OPEL varaosat ostaa edullisesti

Vuonna 1895 kuolleen Adam Opelin ompelukonetehtaassa leski Sophie Opel aloitti vuonna 1895 autojen valmistuksen. Hän otti haltuunsa dessaulaisen hovilukkoseppämestari Friedrich Lutzmannin tehtaan Anhaltische Motorwagenfabrik, joka oli esitellyt vuonna 1897 ensimmäisen moottoriauton Rüsselsheimista Berliinin kansainvälisessä IAA-autonäyttelyssä. Alkuun tarjolla oli erilaisia koreja ja moottoriversioita. Vuonna 1902 esiteltiin itse suunniteltu auto kaksisylinterisellä moottorilla ja vuonna 1904 nelisylinterisellä moottorilla. Vuonna 1907 Opelista tuli voitetun autokilpailun ansiosta Saksan keisarin hovitoimittaja. Vuonna 1912 tehdas valmisti 3 000 autoa ja jatkoi henkilöautojen valmistusta keskeytyksettä Ensimmäisen maailmansodan aikana. Vuonna 1924 se otti ensimmäisenä saksalaisena tehtaana käyttöönsä liukuhihnan. Vuoteen 1928 mennessä Adam Opel Ky oli valmistanut jo runsaat 43 000 ajoneuvoa ja oli Saksan suurin autojen valmistaja. Vuonna 1928 yhtiön omistusmuoto muutettiin kommandiittiyhtiöstä osakeyhtiöksi, jolloin Sophie Opelin pojat möivät osakkeensa amerikkalaiselle autonvalmistajalle General Motorsille. Jo vuoteen 1931 mennessä tehdas kuului kokonaisuudessaan amerikkalaisille!

Yritys oli vuonna 1937 jo Euroopan suurin valmistaja yli 137 000 valmistetulla ajoneuvolla ja vuonna 1938 kansallissosialistisen Saksan valtakunnan suurin ulkomaan valuutan ansaitsija. Vaikka tehdas oli yhdysvaltalaisomistuksessa, lopetettiin henkilöautojen tuotanto Toisen maailmansodan aikana ja yhtiö tuotti ainoastaan kuorma-autoja ja sotilaskalustoa Saksan armeijalle. Molemmat tehtaat Rüsselsheimissa ja Brandenburgissa vahingoittuivat pahoin vuonna 1944 liittoutuneiden ilmapommituksissa. Vuonna 1945 Opel ei pystynyt tuottamaan yhtäkään ajoneuvoa. Voittajavaltioiden päätöksellä Kadettin tuotantolaitokset täytyi siirtää vuonna 1946 sotakorvaussuorituksina Neuvostoliittoon, missä Kadett-mallia valmistettiin nimellä Moskvitsh 400. Marraskuussa 1948 General Motors otti konsernin jälleen hallintaansa. 1950-luvulla seurasivat mallit Rekord, Olympia ja Olympia Rekord, jotka olivat kuplavolkkarin jälkeen Saksan suosituimmat mallit. Uuden Kadett-mallin tuotanto käynnistettiin myös uudessa Bochumin tehtaassa, ja auto oli saatavana niin sedanina, coupéna kuin myös caravanina. 1980-luvun puolivälistä alkaen yhtiön johtajan Lopezin ylimitoitettu säästöohjelma johti laatuongelmiin ja merkin imagon heikkenemiseen, mikä antoi edun pääkilpailija VW:lle.

Nykyinen mallivalikoima koostuu 13 mallista, jotka ulottuvat kaupunkiauto Adamista Corsan, Astran, Amperan ja Cascadan kautta aina keskikokoluokan Insigna-autoon. Kompakti tila-auto Meriva ja tila-auto Zafira sekä katumaasturi Mokka ovat myös nykyisen malliston tuotteita, samoin kuin tavara-autot Vivaro ja Movano. Kun näiden ajoneuvojen kilometrimäärä ylittää 150 000 kilometriä, on varauduttavat jousituksen, sisätilojen ja osittain myös moottorin ongelmiin, koska työstetyt materiaalit eivät pysty saavuttamaan totuttua elinkaartaan konsernin säästöpolitiikan vuoksi. Löydät kaikki tarpeelliset vara- ja kulutusosat ajoneuvoosi verkkokaupastamme.