Polttoainepumppu autoosi

Polttoainepumppu Top auto merkit
- BMW 3-sarja Polttoainepumppu
- VW GOLF Polttoainepumppu
- BMW 5-sarja Siirtopumppu
- MERCEDES-BENZ E-sarja
- MERCEDES-BENZ C-sarja Polttoainepumppu
- AUDI A4 Polttoainepumppu
- VOLVO V70 Siirtopumppu
- VW PASSAT
- SKODA OCTAVIA Polttoainepumppu
- TOYOTA AVENSIS Polttoainepumppu
- TOYOTA COROLLA Siirtopumppu
- AUDI A6
- VW TRANSPORTER Polttoainepumppu
- FORD FOCUS Polttoainepumppu
- OPEL ASTRA Siirtopumppu
- FORD MONDEO
- FIAT DUCATO Polttoainepumppu
- NISSAN QASHQAI Polttoainepumppu
- HONDA CR-V Siirtopumppu
- FORD TRANSIT
Muut varaosat Polttoainejärjestelmä
Polttoainepumppu viallinen? » Tunnista vika • Korjaa • Vaihto-ohje
Polttoainepumpun tarkoitus on johtaa ajoneuvon käyttöä varten välttämätön polttoaine tarpeellisissa määrin polttoainesäiliöstä (tankista) ruiskutusventtiileihin tai ruiskutuspumppuun ja suihkutussuuttimeen. Vanhemman mallissa ajoneuvoissa polttoainepumppu muodostaa yhteyden tankin ja kaasuttim(i)en välillä. Lentokonemoottoreissa se puolestaan muodostaa yhteyden suihkumoottoreihin. Polttoainepumpun käyttöperiaatteeseen kuuluu sen varmistaminen, että polttoainetta luovutetaan aina vaadittavan paineen alla. Virtauspumput, jotka toimivat perifeerisen tai sivukanavaperiaatteen mukaisesti, on erotettava syrjäytyspumpuista, joihin soveltuu roottori-, hammasratas- tai rullausperiaate.
Polttoainepumppu – välttämätön moottorin virheettömään toimintaan
Vanhemmissa dieselmoottoreissa ja ensimmäisen sukupolven diesel-yhteispaineruiskutusjärjestelmissä (common rail) tarvitaan sähköisesti käytettävä syrjäytyspumppu, joka sijaitsee polttoainetankissa. Moderneissa polttoainepumpuissa polttoaine virtaa sen sähköisen moottorin läpi, jotta sen sähköisten käyttöosien optimaalinen voitelu pystytään takaamaan. Polttoainepumput palvelevat bensiinin pääasiallista ja etukäteistä syöttämistä sekä dieselin etusyöttämistä.
Verkkokauppamme tarjoaa teille suuren valikoiman polttoainepumppuja, joiden virtausteho vastaa ajoneuvonne moottoria ja sen tankin suunnittelua. Polttoainepumppua valitessa ja tilatessa tarvitaan ajoneuvonne merkki ja malli sekä valmistusvuosi. Ette ota riskiä, kun annatte tilauksenne yhteydessä KBA-numeron (tyyppiavaimen), koska ne viittaavat hyväksyntään. Verkkokaupastamme löydätte lisäksi varaosat polttoainepumppuun, nimittäin tänä päivänä yleisimmin käytetyn avoimen syrjäytyspumpun siipipumppuasemalla. Levityksessä on pumppuja, joiden virtausteho on välillä 80–250 litraa tunnissa ja jotka työskentelykäyttöpaine on 3–7 baaria ja käyttöjännite 6, 12 tai 24 volttia ja järjestelmä paine 0,1–1, 0 baaria.
Polttoainepumppu – välttämätön moottorin virheettömään toimintaan
Vanhemmissa dieselmoottoreissa ja ensimmäisen sukupolven diesel-yhteispaineruiskutusjärjestelmissä (common rail) tarvitaan sähköisesti käytettävä syrjäytyspumppu, joka sijaitsee polttoainetankissa. Moderneissa polttoainepumpuissa polttoaine virtaa sen sähköisen moottorin läpi, jotta sen sähköisten käyttöosien optimaalinen voitelu pystytään takaamaan. Polttoainepumput palvelevat bensiinin pääasiallista ja etukäteistä syöttämistä sekä dieselin etusyöttämistä.
Verkkokauppamme tarjoaa teille suuren valikoiman polttoainepumppuja, joiden virtausteho vastaa ajoneuvonne moottoria ja sen tankin suunnittelua. Polttoainepumppua valitessa ja tilatessa tarvitaan ajoneuvonne merkki ja malli sekä valmistusvuosi. Ette ota riskiä, kun annatte tilauksenne yhteydessä KBA-numeron (tyyppiavaimen), koska ne viittaavat hyväksyntään. Verkkokaupastamme löydätte lisäksi varaosat polttoainepumppuun, nimittäin tänä päivänä yleisimmin käytetyn avoimen syrjäytyspumpun siipipumppuasemalla. Levityksessä on pumppuja, joiden virtausteho on välillä 80–250 litraa tunnissa ja jotka työskentelykäyttöpaine on 3–7 baaria ja käyttöjännite 6, 12 tai 24 volttia ja järjestelmä paine 0,1–1, 0 baaria.
Tuote-ehdotuksia: