00#
97-0067

Vauhtipyörä autoosi

Valitse ajoneuvo
Haku
Vauhtipyörä - kunkin yksittäisen tuotteen paras mahdollinen laatu

Vauhtipyörä markkinoiden johtavilta valmistajilta

  • FEBI BILSTEIN Vauhtipyörä kokemuksia
  • VAICO Vauhtipyörä kokemuksia
  • SACHS Vauhtipyörä kokemuksia
  • VALEO Vauhtipyörä kokemuksia
  • SWAG Vauhtipyörä kokemuksia
  • JP GROUP Vauhtipyörä kokemuksia
  • JAPANPARTS Vauhtipyörä kokemuksia
  • BLUE PRINT Vauhtipyörä kokemuksia
  • Osta parhaalla hinnalla täältä HERTH+BUSS JAKOPARTS Vauhtipyörä
  • Osta parhaalla hinnalla täältä LuK Vauhtipyörä
  • Osta parhaalla hinnalla täältä BUGIAD Vauhtipyörä
  • Osta parhaalla hinnalla täältä ASHIKA Vauhtipyörä
  • Osta parhaalla hinnalla täältä REMANTE Vauhtipyörä
  • Osta parhaalla hinnalla täältä TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vauhtipyörä
  • Osta parhaalla hinnalla täältä AISIN Vauhtipyörä
  • Osta parhaalla hinnalla täältä LASER TOOLS Vauhtipyörä
  • VIKA
  • ACKOJA
  • Borsehung
  • RED-LINE

Vauhtipyörä viallinen? » Tunnista vika • Korjaa • Vaihto-ohje

Polttomoottorin vieressä sijaitseva vetopyörä säästää osan työtahdin liike-energiaa ja luovuttaa sen toisilla tahdeilla jälleen moottorille. Tämän takaisinpalautetun energian avulla syrjäytetään työjakson ja kierroslukuvaihtelun, ja erityisesti joutokäynnin, tyhjät tahdit. Vetopyörän inertian kautta esiintyy vähemmän epäsäännönmukaisuuksia pyörinnässä ja moottorin liike muuttuu rauhallisemmaksi, mikä säästää rakenneosia. Vetopyörän reunan ulkopuolelle on useimmissa tapauksissa ruuvattu tai kutistettu hammaskehä, johon starttimoottorin ratas pureutuu käynnistettäessä moottori. Moottorin kiertomomentti siirtyy kampiakseliin suoraan kiinnitetyn vetopyörän ja kytkimen kautta vaihteistoon.
Vetopyörä koostuu valuraudasta tai teräksestä ja yleensä se tasapainotetaan dynaamisesti yhdessä kampiakselin kanssa, jotta korkeilla kierrosluvuilla ei aiheudu epätasapainoa. Vetopyörän merkitys vähenee sylinterin määrän lisääntyessä. Yksisylinterisessä moottoripyörän moottorissa sitä vastoin vetopyörällä on hyvin suuri merkitys. Yleensä ottaen ilman vetopyörää kampiakseli toimisi hyvin levottomasti ja laakereihin kohdistuisi liiallinen kuormitus.
Normaalisti vetopyörää ei tarvitse vaihtaa. Onnettomuustapauksissa, esimerkiksi kytkimen murtuessa, myös vetopyörä usein vahingoittuu. Vahingoittumisen tunnistaa siitä, että moottori käy levottomasti myös joutokäynnillä. Vetopyöriä on saatavissa erillisinä varaosina, mutta myös täydellisinä rakennussarjoina yhdessä kytkimen kanssa Topersatzteile.de verkkokaupasta. Vetopyörän vaihto on vaativa operaatio, koska se vaatii erityistyökaluja ja edellyttää vaihdelaatikon purkamista nostolavalla. Se tulee jättää ammattilaisten tehtäväksi. Auton- ja varaosia, kuten vetopyörän tai kokonaissetin kytkimen kanssa sekä lisäinformaatiota, saat verkkokaupastamme.

Tuote-ehdotuksia:
Kaksoismassavauhtipyörä
Kaksoismassavauhtipyörä LuK 415 0401 10
  • Vaihteistomalli: Käsivaihteisto
  • Kiinnitysreikien lukumäärä: 8
  • Lisätarvike / lisätieto: Ohjauslaakerilla
  • suurin päästökulma [Grad]: 23
  • Hammaslukumäärä (suurimman päästökulman ilmoitus): 7
  • suurin heitto [mm]: 2,9
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Kaksoismassavauhtipyörä ilman kitka-ohjauslevyä
  • Tila:  Täysin
415 0401 10 LuK Kaksoismassavauhtipyörä auton hinta
LuK | 415 0401 10
443,71 €
Tila:  Täysin
Kaksoismassavauhtipyörä
Vauhtipyörä LuK 415 0545 09
  • Vaihteistomalli: Kaksoiskytkinvaihteisto
  • Kytkintyyppi: Kuivakytkimelle
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Ruuvisarjalla, Kaksoismassavauhtipyörä ilman kitka-ohjauslevyä
  • Kiinnitysreikien lukumäärä: 6
  • Lisätarvike / lisätieto: ilman ohjauslaakeria
  • Hammasluku: 129
  • Tila:  Täysin
415 0545 09 LuK Vauhtipyörä auton hinta
LuK | 415 0545 09
526,17 €
Tila:  Täysin
Kaksoismassavauhtipyörä
Kaksoismassavauhtipyörä LuK 415 0359 10
  • Vaihteistomalli: Käsivaihteisto
  • Kiinnitysreikien lukumäärä: 8
  • Lisätarvike / lisätieto: Ohjauslaakerilla
  • suurin päästökulma [Grad]: 11
  • Hammaslukumäärä (suurimman päästökulman ilmoitus): 4
  • suurin heitto [mm]: 2,9
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Kaksoismassavauhtipyörä ilman kitka-ohjauslevyä
  • Tila:  Täysin
415 0359 10 LuK Kaksoismassavauhtipyörä auton hinta
LuK | 415 0359 10
473,14 €
Tila:  Täysin
Kaksoismassavauhtipyörä
Vauhtipyörä SACHS 6366 000 005
  • Läpimitta [mm]: 230
  • Lisätarvike / lisätieto: mukana vauhtipyörän ruuvit
  • Tuotelinja: Dual-mass flywheel
  • Tila:  Täysin
6366 000 005 SACHS Vauhtipyörä auton hinta
SACHS | 6366 000 005
505,38 €
Tila:  Täysin
Kaksoismassavauhtipyörä
Kaksoismassavauhtipyörä SACHS 2294 002 113
  • Läpimitta [mm]: 228
  • Lisätarvike / lisätieto: mukana vauhtipyörän ruuvit
  • Tila:  Täysin
2294 002 113 SACHS Kaksoismassavauhtipyörä auton hinta
SACHS | 2294 002 113
405,90 €
Tila:  Täysin
Kaksoismassavauhtipyörä
Vauhtipyörä LuK 415 0678 10
  • Vaihteistomalli: Käsivaihteisto
  • Kiinnitysreikien lukumäärä: 6, 6,0
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: ilman ruuvisarjaa, Kaksoismassavauhtipyörä ilman kitka-ohjauslevyä
  • suurin päästökulma [Grad]: 19
  • Hammaslukumäärä (suurimman päästökulman ilmoitus): 6
  • suurin heitto [mm]: 2,9
  • Lisätarvike / lisätieto: ilman ohjauslaakeria
  • Tila:  Täysin
415 0678 10 LuK Vauhtipyörä auton hinta
LuK | 415 0678 10
287,46 €
Tila:  Täysin
Kaksoismassavauhtipyörä
Kaksoismassavauhtipyörä SACHS 2294 000 955
  • Läpimitta [mm]: 240
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: ilman ruuvisarjaa
  • Lisäksi tarvittavat tuotteet (tuotenumero): 1874 000 077
  • Tuotelinja: Dual-mass flywheel
  • Tila:  Täysin
2294 000 955 SACHS Kaksoismassavauhtipyörä auton hinta
SACHS | 2294 000 955
356,73 €
Tila:  Täysin
Kaksoismassavauhtipyörä
Vauhtipyörä LuK 415 0320 10
  • Vaihteistomalli: Käsivaihteisto
  • Kiinnitysreikien lukumäärä: 8
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: ilman ruuvisarjaa, Kaksoismassavauhtipyörä kitka-ohjauslevyllä
  • suurin päästökulma [Grad]: 20
  • Hammaslukumäärä (suurimman päästökulman ilmoitus): 7
  • suurin heitto [mm]: 2,9
  • Lisätarvike / lisätieto: ilman ohjauslaakeria
  • Tila:  Täysin
415 0320 10 LuK Vauhtipyörä auton hinta
LuK | 415 0320 10
302,29 €
Tila:  Täysin
Kaksoismassavauhtipyörä
Kaksoismassavauhtipyörä LuK 415 0537 11
  • Vaihteistomalli: Käsivaihteisto
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Ruuvisarjalla, Kaksoismassavauhtipyörä kitka-ohjauslevyllä
  • Kiinnitysreikien lukumäärä: 6
  • suurin päästökulma [Grad]: 19
  • Hammaslukumäärä (suurimman päästökulman ilmoitus): 6
  • suurin heitto [mm]: 2,9
  • Lisätarvike / lisätieto: ilman ohjauslaakeria
  • Tila:  Täysin
415 0537 11 LuK Kaksoismassavauhtipyörä auton hinta
LuK | 415 0537 11
340,84 €
Tila:  Täysin
Kaksoismassavauhtipyörä
Vauhtipyörä LuK 415 0477 10
  • Vaihteistomalli: Käsivaihteisto
  • Kiinnitysreikien lukumäärä: 8
  • Lisätarvike / lisätieto: Ohjauslaakerilla
  • suurin päästökulma [Grad]: 20
  • Hammaslukumäärä (suurimman päästökulman ilmoitus): 7
  • suurin heitto [mm]: 1,6
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Kaksoismassavauhtipyörä ilman kitka-ohjauslevyä
  • Tila:  Täysin
415 0477 10 LuK Vauhtipyörä auton hinta
LuK | 415 0477 10
733,79 €
Tila:  Täysin
Kaksoismassavauhtipyörä
Kaksoismassavauhtipyörä LuK 415 0241 10
  • Vaihteistomalli: Käsivaihteisto
  • Kiinnitysreikien lukumäärä: 6
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: ilman ruuvisarjaa, Kaksoismassavauhtipyörä ilman kitka-ohjauslevyä
  • suurin päästökulma [Grad]: 20
  • Hammaslukumäärä (suurimman päästökulman ilmoitus): 6
  • suurin heitto [mm]: 2,9
  • Lisätarvike / lisätieto: ilman ohjauslaakeria
  • Tila:  Täysin
415 0241 10 LuK Kaksoismassavauhtipyörä auton hinta
LuK | 415 0241 10
380,40 €
Tila:  Täysin
Kaksoismassavauhtipyörä
Vauhtipyörä LuK 415 0740 09
  • Vaihteistomalli: Kaksoiskytkinvaihteisto 6-vaiht.
  • Kytkintyyppi: märkä-kytkimelle
  • Kiinnitysreikien lukumäärä: 6
  • Lisätarvike / lisätieto: Ohjauslaakerilla
  • Korvaava tuote / korvaava tiedote 2: Kaksoismassavauhtipyörä ilman kitka-ohjauslevyä
  • Tila:  Täysin
415 0740 09 LuK Vauhtipyörä auton hinta
LuK | 415 0740 09
367,98 €
Tila:  Täysin