Pitkittäispalkki autoosi

Pitkittäispalkki Top auto merkit
- BMW 3-sarja Pitkittäispalkki
- VW GOLF Pitkittäispalkki
- BMW 5-sarja Pitkittäispalkki
- MERCEDES-BENZ E-sarja
- MERCEDES-BENZ C-sarja Pitkittäispalkki
- AUDI A4 Pitkittäispalkki
- VOLVO V70 Pitkittäispalkki
- VW PASSAT
- SKODA OCTAVIA Pitkittäispalkki
- TOYOTA AVENSIS Pitkittäispalkki
- TOYOTA COROLLA Pitkittäispalkki
- AUDI A6
- VW TRANSPORTER Pitkittäispalkki
- FORD FOCUS Pitkittäispalkki
- OPEL ASTRA Pitkittäispalkki
- FORD MONDEO
- FIAT DUCATO Pitkittäispalkki
- NISSAN QASHQAI Pitkittäispalkki
- HONDA CR-V Pitkittäispalkki
- FORD TRANSIT
Muut varaosat Kori
Pitkittäispalkki viallinen? » Tunnista vika • Korjaa • Vaihto-ohje
Etuosan tukipalkki: pitkittäispalkki
Sivuttaispalkki on koria tukeva osa. Se sijaitsee auton edessä. Tätä komponenttia kutsutaan joskus myös pitkittäispalkiksi.
Pitkittäispalkin tarkoitus
Tällä komponentilla on monia tehtäviä:
Harrastelija mekaanikot voivat kuitenkin tehdä paljon valmisteluja ennen kuin he vievät auton pitkittäispalkin vaihtoon, jolloin säästyy hieman rahaa. Valmisteluihin sisältyvät mm. kaikkien pultattujen osien irrottaminen. Viallisen poikittaispalkin irti leikkaaminen ja liitoskohtien hiominen sopii myös harrastelija mekaanikko tehtäväksi. Kun korikorjaajien tarvitsee vain hitsata uusi poikittaispalkki kiinni, säästyy korjauskustannuksissa rahaa. Poikittaispalkin laatu Kaikkien autoon rakenteellisia tai geometrisia ominaisuuksia lisäävien komponenttien kohdalla vaaditaan tarkkuutta. Valitettavasti monet tuntemattomat varaosien valmistajat tunnetaan poikkeuksista tiettyjen rajojen puitteissa.
Tämä voi olla katastrofaalista asennusvaiheessa. Ongelmia on aina osan huonosta istuvuudesta osiin, joita ei voida asentaa ollenkaan. Tästä syystä kannattaa suosia vain laatuvalmistajia kaikkien rungon tukevien osien valinnassa. Korjausyritykset halvoilla ja huonosti sopivilla hitsattavilla osilla voivat johtaa ajoneuvon täydelliseen menettämiseen. Jos poikittaispalkit ovat ruostuneet läpi... Ajoneuvon poikittaispalkki on vain yksi monesta kotelosektiosta. Lisäksi tämä ajoneuvon komponentti ei ole kaikkein ruostealttein osa. Jos pitkittäispalkki täytyy siis vaihtaa ruostumisen johdosta, on hyvin suositeltavaa, että myös kaikki muut korin osat tarkistetaan. Tämä pätee erityisesti sivuhelmoihin ja kaikkiin takana oleviin metallilevyosiin. Näissä osissa ilmenee yleensä asteittaista ruostumista jo paljon ennen kuin sitä ilmenee pitkittäispalkissa. Tiivistäminen ehkäisevänä toimenpiteenä ja jälkihoitona Kalliit poikittaispalkin korjaukset voidaan ehkäistä tiivistämällä reiät ajoissa. Tämä ehkäisee tehokkaasti ruosteläikkien ilmestymistä ja parantaa koko korin kestävyyttä. Tämä pätee myös juuri kiinni hitsattuihin pitkittäispalkkeihin.
- - Irrotettavien ja yhdistävien komponenttien kiinnityskohta
- Koria vahvistava osa
- Iskua vaimentava osa eteen kohdistuvassa törmäyksessä
Harrastelija mekaanikot voivat kuitenkin tehdä paljon valmisteluja ennen kuin he vievät auton pitkittäispalkin vaihtoon, jolloin säästyy hieman rahaa. Valmisteluihin sisältyvät mm. kaikkien pultattujen osien irrottaminen. Viallisen poikittaispalkin irti leikkaaminen ja liitoskohtien hiominen sopii myös harrastelija mekaanikko tehtäväksi. Kun korikorjaajien tarvitsee vain hitsata uusi poikittaispalkki kiinni, säästyy korjauskustannuksissa rahaa. Poikittaispalkin laatu Kaikkien autoon rakenteellisia tai geometrisia ominaisuuksia lisäävien komponenttien kohdalla vaaditaan tarkkuutta. Valitettavasti monet tuntemattomat varaosien valmistajat tunnetaan poikkeuksista tiettyjen rajojen puitteissa.
Tämä voi olla katastrofaalista asennusvaiheessa. Ongelmia on aina osan huonosta istuvuudesta osiin, joita ei voida asentaa ollenkaan. Tästä syystä kannattaa suosia vain laatuvalmistajia kaikkien rungon tukevien osien valinnassa. Korjausyritykset halvoilla ja huonosti sopivilla hitsattavilla osilla voivat johtaa ajoneuvon täydelliseen menettämiseen. Jos poikittaispalkit ovat ruostuneet läpi... Ajoneuvon poikittaispalkki on vain yksi monesta kotelosektiosta. Lisäksi tämä ajoneuvon komponentti ei ole kaikkein ruostealttein osa. Jos pitkittäispalkki täytyy siis vaihtaa ruostumisen johdosta, on hyvin suositeltavaa, että myös kaikki muut korin osat tarkistetaan. Tämä pätee erityisesti sivuhelmoihin ja kaikkiin takana oleviin metallilevyosiin. Näissä osissa ilmenee yleensä asteittaista ruostumista jo paljon ennen kuin sitä ilmenee pitkittäispalkissa. Tiivistäminen ehkäisevänä toimenpiteenä ja jälkihoitona Kalliit poikittaispalkin korjaukset voidaan ehkäistä tiivistämällä reiät ajoissa. Tämä ehkäisee tehokkaasti ruosteläikkien ilmestymistä ja parantaa koko korin kestävyyttä. Tämä pätee myös juuri kiinni hitsattuihin pitkittäispalkkeihin.
Tuote-ehdotuksia: