Kampiakselin asentotunnistin autoosi

Impulssianturi Top auto merkit
- BMW 3-sarja Kampiakselin asentotunnistin
- VW GOLF Kampiakselin asentotunnistin
- BMW 5-sarja Kampiakselin anturi
- MERCEDES-BENZ E-sarja
- MERCEDES-BENZ C-sarja Kampiakselin asentotunnistin
- AUDI A4 Kampiakselin asentotunnistin
- VOLVO V70 Kampiakselin anturi
- VW PASSAT
- SKODA OCTAVIA Kampiakselin asentotunnistin
- TOYOTA AVENSIS Kampiakselin asentotunnistin
- TOYOTA COROLLA Kampiakselin anturi
- AUDI A6
- VW TRANSPORTER Kampiakselin asentotunnistin
- FORD FOCUS Kampiakselin asentotunnistin
- OPEL ASTRA Kampiakselin anturi
- FORD MONDEO
- FIAT DUCATO Kampiakselin asentotunnistin
- NISSAN QASHQAI Kampiakselin asentotunnistin
- HONDA CR-V Kampiakselin anturi
- FORD TRANSIT
Muut varaosat Sähköjärjestelmä
Kampiakselin asentotunnistin viallinen? » Tunnista vika • Korjaa • Vaihto-ohje
Pulssianturi muodostuu kotelossa sijaitsevasta ferriittisydämisestä sähkökelasta, jonka päässä on kestomagneetti. Ferriittisydämellä tuotetaan induktiokäämissä magneettikenttä. Integroidun inkrementtipyörän pyöriminen johtaa kelan magneettikentän vahvuuden jatkuvaan muutokseen. Näin saadaan aikaan vaihtojännite, jonka korkeus määräytyy pulssianturin ja inkrementtipyörän välisen ilmaraon ja pyörimisnopeuden perusteella. Jännitevirta on ratkaiseva useiden moottoriaggregaattien ohjaamisessa, nimittäin induktiivisessa sytytyksenkäynnistyksessä ja moottorin ajoituksessa. Lisäksi rakenteellisesti samankaltaista pulssianturia käytetään automaattivaihteistossa ja lukkiutumisenestojärjestelmässä.
Pulssianturi, välttämätön induktiivisessa sytytysjärjestelmässä
Induktiivisessa sytytysjärjestelmässä erityyppiset säätölaitteet tunnistavat hammaslevyn tai hammaspyörän, jossa on nollapisteen tunnistus sulatetun hammasparin tai kahden hampaan välisen raon muodossa. Muut konstruktiot käyttävät kestomagneettia, joka on sisälletty hampaaseen ja aiheuttaa korkeamman jännitteen. Sytytyksen ohjaus toteutetaan laskemalla impulsseja ja tunnistamalla niiden taajuus. Arvojen selvittämisestä määrittyy induktioprosessin käynnistys ja siten sytytys.
Verkkokaupastamme löydätte lukemattomia rakenteellisesti erilaisia induktioantureita ja pulssiantureita. Jotta löydätte juuri teidän ajoneuvoonne sopivan varaosan, tulisi teidän tarkistaa autonne KBA-numeron (tyyppiavain) mukaan, millainen pulssianturi soveltuu autoonne. Valikoimamme tarjoaa teille myös mahdollisuuden hankkia kaikki sopivat lisävarusteet ja sytytysjärjestelmän rakenneosat. Pulssianturin mallista riippuen on myös mahdollista korvata erikseen kelat, ferriittisydämet ja kestomagneetit. Pulssianturiin voi muodostua vaurioitua kulumisen tai materiaalivirheiden vuoksi. Tämä johtaa yleensä sytytyksen ja sen myötä moottorin täydelliseen sammumiseen.
Pulssianturi, välttämätön induktiivisessa sytytysjärjestelmässä
Induktiivisessa sytytysjärjestelmässä erityyppiset säätölaitteet tunnistavat hammaslevyn tai hammaspyörän, jossa on nollapisteen tunnistus sulatetun hammasparin tai kahden hampaan välisen raon muodossa. Muut konstruktiot käyttävät kestomagneettia, joka on sisälletty hampaaseen ja aiheuttaa korkeamman jännitteen. Sytytyksen ohjaus toteutetaan laskemalla impulsseja ja tunnistamalla niiden taajuus. Arvojen selvittämisestä määrittyy induktioprosessin käynnistys ja siten sytytys.
Verkkokaupastamme löydätte lukemattomia rakenteellisesti erilaisia induktioantureita ja pulssiantureita. Jotta löydätte juuri teidän ajoneuvoonne sopivan varaosan, tulisi teidän tarkistaa autonne KBA-numeron (tyyppiavain) mukaan, millainen pulssianturi soveltuu autoonne. Valikoimamme tarjoaa teille myös mahdollisuuden hankkia kaikki sopivat lisävarusteet ja sytytysjärjestelmän rakenneosat. Pulssianturin mallista riippuen on myös mahdollista korvata erikseen kelat, ferriittisydämet ja kestomagneetit. Pulssianturiin voi muodostua vaurioitua kulumisen tai materiaalivirheiden vuoksi. Tämä johtaa yleensä sytytyksen ja sen myötä moottorin täydelliseen sammumiseen.
Tuote-ehdotuksia: